Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 159...Заслужава ли си....?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Колата е доста по-здрава и надеждна от главните си конкуренти.

    Относно подръжката, скоро ще отвори врати новия сервиз до летището и най-сетне ще може да се радваме на обслужване на високо ниво.

    Няма да е лошо да изчакате малко до Март месец, тогава трябва да излезнат нови двигатели и други нововъведения по колата.

    Например 1.9 дизел би-турбо 190коня 400НМ....това ще е мотора за тази кола.

    Ако имате специфични въпроси, питай те.

    пс:само ще ви помоля да пишете на кирилица, понеже е задължително правило.
    sigpic
    Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
    " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
    "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

    Comment


    • #62
      Мерси много,

      Пиша така, че понякога не излиза кирилицата. Мен 4есно ме интересува някои дето има 159, да си каже мнението. Чел сум бая, и зная доста неща за нея, но все пак обявите за продажба 2-ра рака само от 2006-2007 са над 1000 в мобиле. И това ме притеснява. Който има 159 да каже, какви проблеми е имал и така натаък. Единственото което ме кара да вярвам че нещата са по-добре сега е новия шеф на АлфаРомео. Иначе се бях отказал напълно да мисля за Алфа като фирмена кола.

      Comment


      • #63
        В моя гараж имаме и 159 2.4жтд 200коня...

        колата вече стана на 12-13 000км....скоро ще и сменяме маслото и филтрите.

        Като седене на пътя няма по-добра кола в този клас...карал съм ги почти всичките. Дори и немците го признаха...погледни една от темите по нагоре за тестовете на 159.

        Като здравина на купето, отново 159ката държи първенствтото в класа си, но за сметка на това е по тежка от преките си конкуренти. Шасито беше съвместна разработка със Сааб, но поради финансовите проблеми на Сааб те се отказаха.

        Дизеловите двигатели се печелили не една или две награда и се славят като едни от най-добрите образци в индустрията.

        Но найстина моя съвет е да изчакаш малко до Март месец, ако можеш...за да се види точно какви ще са нововъведенията в колата...

        И най-малкото заради 1.9дизел би-турбо 190коня 400НМ...това според мен е мотора за тази кола.

        2.4жтд в момента е на 210коня, но за март най-вероятно ще стане 225коня.

        Има един опционален пакет Туризмо Интернационале ТИ....това са 18цолови джанти, спортни кожени седалки, спортен волан, прагове, свалено спортно окачване и други глезотии...

        Ще се радвам да отговоря на всичките ти въпроси.
        sigpic
        Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
        " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
        "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

        Comment


        • #64
          Мерси колега,

          Ей аз сум маниак отвсякуде, карал сум кви ли не коли, но едно от важните неща е да се чувства жива колата, нали ме разбираш. Тези 200 коня да се усещат. S8 сум карал, и все едно караш вагон с вуглища. Та може ли да се направи един тест-драйв в сф по принцип, и ако да, какво е необходимо. Аз че ще изчакам, ще изчакам. Колата си има всичко (само незнам дали монтират на тях Q2?)` Само единствено ме притеснява електрониките, нищо друго, аа и сервиза де, не ги знам, не се славят с най-добрия сервиз. Та това е общо взето.

          Comment


          • #65
            200коня се усещат на 2.4, но се усеща и тежината на колата, с "чип" тези недостатъци изчезват и с това може да ти помогнем един ден, но каквата и кола да вземеш, първо мини 10 000 км и след това чипове и тем подобни.

            S8 от новите не съм карал, но пък се засекохме с едно такова на тунела на ихтиман посока софия...ми за 450коня или там колкото е тази кола ме разочерова, това което най ме учуди е, че Алфата беше по стабилна в завоите. Все пак аудито беше 4х4. В София бях пред него, човека спря до мен на светофара и беше приятно изненадан от Алфата, разменихми си усмивки и палци....евалата на такива шофьори, който хем знаят как да карат, хем се колегиални, хем се кефят на колите си.

            Между другото не знам дали знаеш, но Алфа Ромео също ползват Торсен диферианцили....грубо казано 4х4 с торсен С диферинацал бе първо монтирано в Алфа след това в новите модели на Ауди.

            Q2 диференцяла също е производство на Торсен но се води В модел.

            Алфа Ромео и Ауди си купуват диференциалите от този производител, Торсен...

            За повече инфо:

            http://torsen.com/products/products.htm

            За 159 най-вероятно през Март ще излезне и Q2. Общо взето всичко ново би трябвало да излезне на Женевския салон.

            Аз на моята 147 имам монтиран Q2 диференциал, някой път може да те повозя ако искаш да видиш за какво става на въпрос, макар и с гадните зимни гуми

            Относно тест драйв, да няма проблем да направиш тест драйв на 159, не знам дали ще имат 2.4 обаче...но и с 1.9 150коня можеш да усетиш колата как седи на пътя...като вървене не е зле, но не е нещо усобено. Мисля, че имат Брера с 2.4дизел коята евентуално можеш да покараш.

            С електроника, до сега не съм чул някой да изпищи за нещо.

            Сервиза в БГ....предполагам знаеш как са фирмените сервизи в БГрия, нищо по различно и тук...няма какво да се лъжеме.

            Аз лично с нетърпение чакам отварянето на новия им сервиз до летището, където ако не друго поне сграда ще отговаря на марката и ще са под един покрив с Мазерати, в някъв момент и с Ферари.

            Предполагам, че нещата със сервиза доста ще се подобрят когато се преместят в новата им сграда.

            Ако станеш член на клуба можеш да ползваш 17% намаление в сервиза, както и съдействие от наша страна при разрешаването на възникнал проблем.

            Да не говориме за сбирките ни и приятелите които би си създал в клуба.

            През Февруари живот и здраве ще имаме и Track Day (каране на писта) на състезателната писта в Серес...един колега ще идва с 159ка с 1.9дизел.

            Надявам се съм ти полезен и ако имаш още въпроси давай смело
            sigpic
            Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
            " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
            "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

            Comment


            • #66
              Джантите от 147/159/ГТ няма да станат на 159/Брера разстоянието между болтовете е различно.

              Много малко 17ки влизат на 2.4ЖТД или на 3.2 заради спирачните апарати...ако искаш да слагаш 17ки трябва специално да провериш първо джантата дали ще влезне на колата...за някой други колеги с вече закупени джанти, има случеи когато смените накладките джантите пак да не влезнат....така, че пробвайте първо 17ките на колата и гледайте колко разстояние остава. Това се отнася за 2.4ЖТД и за 3.2жтс.

              Официална навигационна карта за БГрия все още няма май от Навтек или там каквото ползваше Алфа. Скоро ще има...За не фабрична навигация, погледни тази на Пионер която съм пуснал в едно от предните мнения.

              За сега най-добре с малката навигация...тоест тази която имаш, аз ползваш същата.

              За вградения анти-радар...ми повече е удобство, че не го махаш и сваляш...иначе малко чуствителността му се намалява. Това вграждане можеш и сам да го направиш...и да си купуш анти-радар (радар-детектор) по твое желание.
              sigpic
              Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
              " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
              "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

              Comment


              • #67
                Мерси,

                За джанти имам предвид тези които ги слагат на 147-та, тази шарка, щото фабрично на 159 няма такава шарка

                Ма самия анти-радар работи ли добре, или не е качествен??

                Comment


                • #68
                  Тази джанти найстина ги няма за 159...те се водят суперспорт...размера на 159 е 5х100мм а на 147 е 5х98мм...няма как да станат.

                  Джанти има хиляди модели...

                  За анти-радара...не знам кой модел слагат вътре, предполагам че може ти да им кажеш/дадеш предпочитания от теб и те само да го монтират.

                  мс:Мерси Гиги за поправката, в бързината съм написал 4х вместо 5х
                  sigpic
                  Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                  " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                  "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от KGB
                    Тази джанти найстина ги няма за 159...те се водят суперспорт...размера на 159 е 5х100мм а на 147 е 5 х98мм...няма как да станат.
                    .

                    Comment


                    • #70
                      eeeeeeeee

                      Verno li be....pfu! Naj-qkite djanti...Az she gi pitam v ponedelnic ot AlfaRomeo kvo she kajat...edni 18"

                      Comment


                      • #71
                        Моя съвет е да си вземаш спортния пакет ТИ/ TI там колата идва със 19ки...правгове, сваленто окачване, спортните седалки, волан и други.

                        Мисля, че в момента пред сити центъра Алфата която е изложена е точно такава.

                        17ките на тази кола изкглеждат като 15ките на моята...много гадно седят.

                        18ките са като стандартно изпълнение.

                        19ката вече хваща окото....направо си е супер.

                        20ка...е още по добре, но не е за БГрия в никакъв случей.



                        sigpic
                        Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                        " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                        "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                        Comment


                        • #72
                          Неееее, спортен волан и седалки не ми харесват. Аз ще я използвам за служебна кола, все пак ще трябва да има комфорт малко, и ще я карам в бг и околностите, с наште пътища си е е....на дълги разстояния. Няма да я карам все едно са ми се подпалили гащите.

                          Достатъчно е агресивна отвън, в света на бизнес срещите трудно се приемат тези коли, а и накрая като кача някой клиент и газззззз...ще му взема акъла.

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от gogobadboy
                            ...Достатъчно е агресивна отвън, в света на бизнес срещите трудно се приемат тези коли, а и накрая като кача някой клиент и газззззз...ще му взема акъла.
                            А-а, за служебна - някой бавновъртящ се дизел, със спокойна външност, Skoda "Остави я" напр.

                            Comment


                            • #74
                              didofurnira

                              http://www.alfa159.com/
                              http://www.alfaromeo.it/NEWALFA_ITALIA/ ... index.html
                              alfa 155 1.8TS '93/ BRC/ ME + АП

                              Comment


                              • #75
                                Никви Шкоди, не ме разбирай погрешно, като коли са едни от най-добрите, но просто оискам да карам алфа,макар и дизел да бъде, за служебна кола, независимо че почти не се вписва в определението за служебна кола....

                                Comment

                                Working...
                                X